06.08.08

peegelmerepind....


ma nägin praami peal ennast
meil palju ühist oli
me üks teise nägu
käitumist ja mõttemaailma
ma tuntsin ennast kohe ära
tal ka oli pohmakas
ta raskelt ohates vaatas merd
mööda
peast kinni hoides pranksatas
mu kõrvale
ma tulevikus poleks justkui muutunud
ta süüdimatult sügas mune
ja naisi saatis pilguga
ta oli üksi
see kurvastas mind veidi
mul samad juuksed
paar päeva ajamata habe
teised kõrvad küll
ja veidi suurem nina
kuid need pidid eluaeg muutuma
ja nii me istusime, vaevlesime
haud vaikselt, vaidlesime
pea valus ja veidi kuivav kurk
käed risti rinnul ja pikad jalad teekonda
teistel takistamas
mul jube suur huvi oli
teada tahtsin saada
missugune ma tulevikus siis olen
ei teadnud aga kui sõbralik
ma tulevikus olla võin
nii vaikisingi teadmata
mis haridus, mis töökoht
mulle tuleviku poolt on määratud
kas tundis minus enda ära
või endas minu
minevikus ta
või hoopis on see kõik eilse
järelmõjud....
ahjaa
tal olid jalas saapad
mootoratta omad
no oli seda jama vaja?!

Talib Kweli - Go With Us

Kommentaare ei ole: