11.06.09

K A rnew A L*


keset linna losse torne
leban kuldses säras
mädanen
mu soontes voolab piiritus
kopsud mul tahma täis
lihased oopiumist tõmblewad
kuid tantsulawal tantsijad
näol irwe
kawal silmades
helgib surnud kuulsus
mu lehk ninasõõrmeid
paitab loojuwa suwe päike
mis küpsetab mu naha jäänuseid
kärpsete maiuspala
ussikeste õhtusöök ja
sitikate ball
märjad juuksed peoks weel
wiimast korda punaseks wärwisin
ma elu loomuliku osa
kohta sin ebaloomulikult
wara
körts mu jäsemeid
weel wiimast korda
enne koerte kasside ja warblasi peseb
mu hõrenenud luud nüüd puhkawad
räsitud huumuseks
märjal asvaldil muutuwad
mängiwad wiimast sünfooniat
kõlawalt lihaskrambist lõdisewad
hambad
matsi kari kes kogu panoraami
ei naudi weel
täna öösel jätawad mu
tule walla
aga käsikirjad teadaolewalt ju ei
põle mu mõtted
waatamata pritsitud ajule
on kontsentreeritud küllastunud
lahuseks mida waid täiustab
surm....

Ice Cube - Tomorrow

Kommentaare ei ole: