18.11.08

T ühj U s*!



ja ma seisan siin keset tänavat!
väljendades põlgust iga lumehelbe kohta kes mu näole langeb!
sest te siin kuuvalgel ei näegi midagi
te pole süüdi, georaafiline asupaik
ja praami pileti kõrged hinnad!
teie ei leia minu sõnades sõnumit
sest teie tubades on tuled kustunud
te magate, teie jaoks on tähendus eksistentsin laostunud
anna andeks aga laternad põldu ei valgusta
kuust vaid vari asvaldile langeb
oma mõtetega tühjalt tühermaad ei asusta
kainet mõistust rummiga ei asenda!!
purjus peaga näen asju selgemalt
kui ilma prillideta?
ja ilma igasuguse kahtluseta
ma sukeldus enda mõtete sügavusse
püüdes enda lõputuid teoreeme sõnastada
ruudulisel paberil algorütmidena arendada
iseseisvatena ideoloogijatena neid kasvatada!
ja se möödub teist lamantši kiirrongina
sest magades te näeta vaid enda -
mitte minu unenägusid
mis reaalsusse olen valmis elustama
täisvõimsusel ajamasina käivitama!
räpaseid ja kõledaid tänavaid ma teie asemel
armastan
see on atõeline ja ainus tunne, mis minus ei sure
sest sel hetkel ja siin samas ma tunnen
et olin üksi tühjuse seas..
ja see on hea!!!

Kuulud - Maailm pöörleb

Kommentaare ei ole: