24.12.08

antikA I N E*


verd eretavad silmad
tähistavad igat magamata
öö minutit
ajamata habe halb hingeõhk
möödavad mu allakäigu
igat sentimeetrit
eilse õhtu mililiitrid ja
taara vaid tõestab
igat vabandust ise enda
ees tean põhjusi ja
lahendusi leian
aga naudin jätkuvalt igat hetke
nagu armastuse ostja
sest ka mul on arve makstud
ja kassajärjekorrad tunduvad
siis palju lühemad
ostuchekkid väiksemad
cosa nostra ristiisana
valitsedes igat keha
osa tunnetades igat
rakkutuuma osakest
kehaga manipuleerides
mõlema ajupoolt ja
mitte vastupidi
gravitatsiooniga võideldes
kõikuvat newtonit
kirudes huuled hetkeks
armastuses uppudes
kõnelevad sisekosmose
planetaariumist
molekulaar tõmbumisest
elektronide vahel
ega sugutung ei kao
ka darwinismi lõpp
produkti korral
jõudu on üleliia palju
ma tõesti jaksaks kuu
sulle kingituseks tuua
kui ma just poleks
nii väga unine.......
selles mõttes...ooot...
kus ma jäingi....jutu
lõvisaba kerge gepardina
kiire käest on lipsama
kui olen ülevõtnud
taas........


Looptroop rockers - Blood and Urines


Kommentaare ei ole: